Pozwól mi się przedstawić

Wykształcenie

Obecnie jestem w trakcie całościowego 4 – letniego szkolenia w Szkole Psychoterapii Crescentia pod przewodnictwem dr Olgi Olszewskiej oraz dr Artura Kołakowskiego. Crescentia jest placówką akredytowaną przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej.

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku pedagogicznym o specjalności poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna na Uniwersytecie A. Mickiewicza w Poznaniu. Podyplomowo z wyróżnieniem ukończyłam oligofrenopedagogikę oraz terapię osób ze spektrum autyzmu.

W 2022 roku ukończyłam Studium Dialogu Motywującego w Polskim Instytucie Dialogu Motywującego.

W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuję Dialog Motywujący (DM).
„Jest to oparty na współpracy, zorientowany na cel sposób komunikowania się, zwracający szczególną uwagę na język zmiany.
Ma on w zamierzeniu umocnić motywację i zobowiązanie do osiągnięcia konkretnego celu przez wydobycie oraz zbudowanie u osoby jej własnych powodów do zmiany w atmosferze akceptacji i empatii.”

Terapia poznawczo-behawioralna (CBT) stanowi potwierdzony w badaniach klinicznych sposób leczenia.

Moja praktyka

Prowadzę psychoterapię indywidualną w nurcie poznawczo-behawioralnym (CBT)

W swojej pracy wykorzystuję także Dialog Motywujący oraz elementy terapii 3 fali (ACT,DBT).

Prowadzę gabinet terapeutyczny Dobre Miejsce pracując z osobami doświadczającymi trudności.

Doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując z dziećmi, młodzieżą i rodzicami udzielając pomocy psychologiczno – pedagogicznej w szkole podstawowej oraz OSW prowadząc terapię dla osób z neuroróżnorodnością m.in. w spektrum autyzmu.

Metoda Dialogu Motywującego jest dla mnie fundamentem każdej relacji, ponieważ w terapii kieruję się akceptacją, współpracą, współodczuwaniem i wydobywaniem.

W wolnym czasie odpoczywam aktywnie, kocham koty i mocna kawę.

Moja aktywność

Social Media

Prowadzę w mediach społecznościowych profil @psycho_pedagogicznie, dzieląc się psychoedukacją z zakresu terapii CBT, psychologii czy pedagogiki. Uważam, że wiedza oparta na dowodach naukowych powinna być rozpowszechniana i dostępna dla każdego.